25 mar. 2010

Devenind femeia visurilor lui

Asa-i ca suna bine titlul acestei postari... :D ... Trebuie sa recunosc ca si pe mine m-a atras de prima data cand am primit mailul de la librarie cu noile aparitii... Desi deocamdata nu am motiv, aceasta fiind mai mult o carte pentru femeile casatorite deja... Cred ca e bine sa fim informate de anumite aspecte de inainte de a intra in casatorie... Cum ziceam... atractia fata de carte a fost atat de mare incat am reusit sa ma depasesc pe mine insami si sa termin undeva la 280 de pagini in cateva ore... (cei care imi cunosc viteza de citit nu sunt deloc mirati) ... M-am tot gandit daca sa fac postari individuale... sau cum anume sa procedez... Dar mi-am dat seama ... ca ar trebui sa scriu toata cartea la cat de mult mi-a placut... Lucru bineinteles imposibil... :D Asa ca o sa evidentiez doar cele cateva calitati pe care sotia perfecta trebuie sa le aiba, dupa parerea mai multor soti care au fost intervievati de autoarea cartii, si anume Sharon Jaynes... Si daca vreti sa cititi toata cartea va invit sa mergeti sa o cumparati de la librariile Kerigma... sau chiar prin comanda pe internet de pe siteul lor :):) ....


Devenind femeia visurilor lui - Sharon Jaynes
Sapte atribute, actiuni, calitati pe care le manifesta sotia perfecta:
1. Se roaga pentru el
2. Il respecta
3. Il adora
4. Initiaza paratsia intima cu el
5. Isi protejeaza casnicia
6. Il incurajeaza
7. Il implineste sexual

Bineinteles unele pot fi aplicate de pe acum... si de cele dintre noi care nu suntem casatorite: cum ar fi rugaciunea, respectul, incurajarea (putem sa le practicam pe fratii sau tatii nostri)... Altele e bine sa mai astepte: partasia intima(care e total diferita de partea sexuala - cititi cartea si o sa intelegeti mai multe) si partea sexuala... alea strict dupa casatorie ...

Punctul 5 m-a mirat foarte mult... autoarea se refera in acel capitol la faptul ca anumite lucruri care se fac sau se petrec in casnicie ar trebui sa ramana acolo, sa nu vorbiti cu prietenele despre anumite lucruri pe care sotul vi le impartaseste in timpul vostru de intimitate intelectuala, sufleteasca(da exista si de asta daca sti cum sa o cultivi :D )... Asta poate sa fie practicat de pe acum daca aveti o relatie serioasa care duce spre casatorie aveti grija la ce va iese pe gura cu privire la logodnicul vostru ... mai ales in fata cui va dati drumul la gura... daca chiar nu puteti sa tineti lucruri pentru voi...

Deci cum am mai spus deja... cititi cartea, informati-va... eu una deja incerc sa pun in practica anumite principii, chiar daca inca nu e cazul... :):) Niciodata nu stiu cand o sa vina vremea ;))
 

Un comentariu:

  1. Daca n-as avea atatea carti pe lista de asteptare.. as citi-o.. ca pare extrem de interesanta.. sper ca dupa un timp sa-mi pice si cartea asta in mana :D

    RăspundețiȘtergere