26 iul. 2010

Miniquotes (2)

+ Cine e capabil să-și țină inima în frâu e capabil să cucerească lumea. (pag. 47)

+ Există înfrângeri. Nimeni nu e scutit de ele. Tocmai de aceea, e mai bine să pierzi unele bătălii în lupta pentru visele tale decât să fii înfrânt fără a ști nici măcar pentru ce lupți. (pag. 69)

+ Universul ne ajută întotdeauna să luptăm pentru visele noastre, oricât ar părea ele de nebunești, pentru că sunt visele noastre și doar noi știm cu ce preț le visăm. (pag. 71-72)

(Paulo Coelho - La Râul Piedra am șezut jos și-am plâns)

Un comentariu:

  1. Super citatele ...
    Citatul despre batalii si vise l-am folosit si eu de cateva ori deoarece chiar daca Paulo nu e un crestin declarat mi se pare super interesant cum abordeaza anumite chestiuni. Poate chiar mai profund decat multi dintre cei care afirma ca sunt ...
    Blessings!

    RăspundețiȘtergere