14 mai 2010

Vise Naruite (3)

(...) Il putem auzi pe Isus spunandu-ne ceva de felul urmator. Sa ascultam.
” Unele din visele voastre cele mai dragi se vor narui si veti ajunge pe punctul sa va pierdeti speranta. Va voi parea nepasator, sau, si mai rau, slab - indiferent la durerea voastra. Va veti intreba daca chiar nu pot face nimic sau daca pur si simplu nu vreau sa fac nimic.

Veti cunoaste amaraciunea sperantelor naruite si veti cadea, cum a cazut si robul Meu, Petru. Veti fi dezamagiti de voi insiva pana la a va uri. Si vi se va parea ca Eu stau cu mainile incrucisate, fara sa fac nimic pentru a va veni in ajutor.

Pentru vremea cand toate acestea se vor intampla, cuvantul Meu catre voi este acesta: Nu va pierdeti speranta. Tot ceea ce vi se intampla atunci se va desfasura dupa un plan pe care voi nu il puteti vedea clar. Daca l-ati putea vedea asa cum il vad Eu, cu toate ca durerea ar ramane, nu v-ati pierde speranta. Mi-ati ramane credinciosi cu bucurie chiar si in mijlocul celor mai cumplite suferinte. Ceea ce va pot garanta este puterea de a-Mi fi placuti Mie, si nu ca va va fi bine in viata. Faptul insa ca-Mi veti fi pe plac va va aduce o mare bucurie.

In adancul sufletului vostru va doriti mai mult decat orice sa fiti parte din planul Meu, sa largiti Imparatia Mea, sa Ma cunoasteti, sa-Mi fiti pe plac si sa va bucurati de Mine. Pot sa va asigur ca va voi indeplini aceasta dorinta. Aveti puterea de a Ma reprezenta cu vredincie, indiferent de ce vi s-ar intampla in viata. Aceasta e speranta pe care vi-o dau in lumea aceasta. Sa nu o pierdeti.
(Larry Crabb - Vise Naruite - pag. 54-55) 

Un comentariu: