30 dec. 2010

...love...

... dragostea a stat de vorbă cu mine: ” eu sunt totul și nimic. Sunt ca vântul și nu pot intra acolo unde ușile și ferestrele sunt închise. ”
I-am răspuns: ” dar eu sunt deschis pentru tine! ”
Iar ea mi-a răspuns: ” vântul e făcut din aer. Este aer în casa ta, dat totul este închis. Mobilele se vor umple de praf, umezeala va distruge tablourile și va păta pereții. Vei continua să respiri, vei cunoaște o parte din mine - dar eu nu sunt o parte, sunt TOTUL, și asta n-o să afli niciodată.” (pag. 321)

Dar la urma urmei, așa cum a spus un înțelept persan, dragostea este o boală de care nimeni nu vrea să scape. Cine a fost contaminat de ea nu vrea să se facă bine și cine suferă nu vrea să fie vindecat. (pag. 324)
(Paulo Coelho - Zahir)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu